Skip to content
Menu
Najjj
Najjj
5 powodów, dla których firmy inwestują w koszulki z nadrukiem

5 powodów, dla których firmy inwestują w koszulki z nadrukiem

Posted on 6 listopada 202026 lipca 2021

Nadruk na koszulkach już kilkadziesiąt lat temu stał się bardzo popularną formą reklamy wśród przedsiębiorców. Gdy dopiero rozpoczynano sięganie po niego, nie było jeszcze Internetu, a reklama bezpośrednia, którą owe koszulki były, sprawdzała się znakomicie. Choć dziś Internet nieco przyćmił go i odwiódł od sięgania po niego, powoli się do niego wraca, a koszulki z nadrukiem stają się czymś, na co przedsiębiorcy spoglądają z coraz większą przychylnością. Dlaczego? Jakie są powody tego, że nadruk na koszulkach wraca do łask? Jakich zalet możemy w nim upatrywać, jeśli prowadzimy własną działalność i chcemy ją wypromować? Czy koszulki z nadrukiem sprawdzają się wyłącznie w celach reklamowych? Te, ale i wiele innych kwestii poruszymy w dzisiejszym wpisie.

Nadruk na koszulkach – po co się go stosuje?

Nadruk na koszulkach jest obiektem zainteresowania firm, które chcą stworzyć skuteczny, ciekawy i lubiany gadżet reklamowy, a przede wszystkim nie wydać na to całego swojego budżetu reklamowego (w końcu ktoś musi go jeszcze rozdać). To właśnie to ich zastosowanie jest czymś, co przyciąga je do nich zdecydowanie najbardziej. Nie oznacza to jednak, że jest ono jedynym. Po nadruk na koszulkach firmy sięgają bowiem również wtedy, gdy chcą wstworzyć uniformy dla swoich pracowników, w jakiś sposób powiązując ich z marką, nie zmuszając ich do noszenia czegoś niewygodnego, niemodnego. Czegoś, co mogłoby się im po prostu nie spodobać. Koszulka z logo firmy jest czymś bezpiecznym, bo nieinwazyjnym i uniwersalnym.

Zobacz także:

  • poduszki z nadrukiem producent http://efanshop.eu/product-category/akcesoria/poduszki/
  • komin z nadrukiem http://efanshop.eu/product-category/ubrania/kominy/
  • szaliki kibicowskie http://efanshop.eu/product-category/ubrania/szaliki/
  • stroje sportowe z nadrukiem dla szkół http://efanshop.eu/product-category/ubrania/strojesportowe/

5 powodów sięgania po koszulki z nadrukiem przez firmy

Choć zalet płynących z postawienia na nadruk na koszulkach jest całe mnóstwo, my zwrócimy uwagę na te zdecydowanie najistotniejsze i najchętniej przez wszystkich wskazywane. Wszystkie tyczą się oczywiście zastosowania firmowego, bo choć po nadruk na koszulkach sięgają również osoby prywatne, to firmy są w stanie najbardziej skorzystać z wszystkich jego pozytywnych stron.

1. Stanowią świetną formę nawiązywania długofalowej relacji z klientem

W przeciwieństwie do ulotek reklamowych, które do pewnego momentu stanowiły konkurencyjną względem koszulek formę reklamy bezpośredniej, koszulki potrafią być zalążkiem długofalowej relacji z klientem – zwłaszcza, jeśli przygotujemy z należytą starannością, reklamy w ich obrębie nie zamieszczając w sposób ordynarny, a przemyślany i atrakcyjny dla docelowego odbiorcy. Nadruk na koszulkach musi być trwały – sięgnijmy więc po taki sposób na jego uzyskanie, by mógł on towarzyszyć klientowi wiele lat po otrzymaniu koszulki, nie tracąc na walorach z każdym kolejnym praniem.

2. Są reklamą nieinwazyjną i bardzo lubianą

Nie ma osoby w Polsce, która nie chciałaby być obdarowana koszulką. Co ważne, nawet jeśli początkowo zdaje sobie ona sprawę, że koszulka ta ma charakter wyłącznie marketingowy, bardzo często jest ona w stanie stać się częścią jej codziennego ubioru, bez zwracania uwagę na ten właśnie charakter. Dla nas, przedsiębiorców, to bardzo dobra właściwość, która uczyni naszą reklamę skuteczniejszą, bo “roznoszoną” z uśmiechem na ustach.

3. Nadruk na koszulkach może być niemal dowolny

Na koszulce możemy nadrukować wszystko to, co chcemy, by się na niej znalazło. Choć kiedyś najczęściej praktykowano wydruk samego logo firmy, dziś odbiorcy stali się o wiele bardziej wymagający. Docenią więc nietuzinkowy wzór, który będzie albo humorystyczny, albo też po prostu ładny. Reklama nie musi być naszym głównym motywem – możemy ją zastosować w formie minimalistycznej. Jak udowodniono, wtedy przynosi nawet lepszy efekt.

4. Nie są drogie

Choć zakup jednej koszulki z nadrukiem może kosztować krocie, im więcej ich kupimy, tym niższa będzie cena za każdą jej sztukę. Biorąc więc pod uwagę fakt, że będziemy rozdawali je za darmo i będziemy potrzebowali co najmniej kilkadziesiąt ich sztuk, możemy liczyć na ich atrakcyjną cenę, nieadekwatną (na naszą korzyść) do jakości tegoż gadżetu reklamowego.

5. W dzisiejszych czasach są czymś poza głównym nurtem marketingowym

Choć w nadruk na koszulkach jeszcze kilkanaście lat temu wchodziła – w celach marketingowych, oczywiście – większość chcących zaistnieć na rynku konsumenckim firm, dziś stanowi on prawdziwą niszę. Został w nią zepchnięty przez Internet i nowoczesne technologie. Nie jest to jednak czymś niefortunnym, a raczej furtką do bardzo efektywnego i skutecznego wykorzystania go, zwłaszcza w perspektywie braku konkurencji w tej konkretnej gałęzi promocji.

Podsumowanie

Inwestując w nadruk na koszulkach firmy są w stanie zrobić sobie największą w życiu przysługę – przynajmniej pod względem marketingowym. Wszystko ze względu na niesamowitą ich skuteczność, zwłaszcza w perspektywie długofalowej. Warto wykorzystać moment, w którym moce reklamowe każdego z przedsiębiorstw zostały rzucone na marketing Internetowy i skorzystać z okienka, jakie dało to w obrębie marketingu bezpośredniego. Będąc firmą inwestującą właśnie w ten nadruk pamiętajmy jednak, by przyłożyć się do opracowania właściwego jego projektu. Tylko z nim będziemy mogli osiągnąć efekt, którego oczekujemy.

Polecamy także

  • Jaka spódnica dla puszystej
    Jaka spódnica dla puszystej

    Jesteś osobą puszystą, która chciałaby nosić spódnice, ale nie wiesz jak dobrać ubranie, aby pasowało…

  • Jaki laptop dla gracza?

    Gdybyśmy kilka lat temu chcieli kupić świetnego laptopa do gier, na pewno szukalibyśmy takiego z…

  • Wszystko, co warto wiedzieć o klimatyzacji dla domu
    Wszystko, co warto wiedzieć o klimatyzacji dla domu

    Wszystko, co warto wiedzieć o klimatyzacji dla domu - z roku na rok pogoda staje…

  • Ubranka dla dzieci - jak wybierać i na co zwracać uwagę?

    Kupowanie ubranek dla dzieci może stanowić nie lada wyzwanie. W sklepach piętrzą się propozycje w…

  • zolty zeszyt tlumaczen
    Biuro tłumaczeń na usługach naszej firmy - jakie powinno być?

    Prowadzimy własną firmę i chcemy jak najszybciej ją rozwijać. W końcu jednak dochodzimy do momentu,…

Ostatnie wpisy

  • Proces spełniania marzeń
  • Bramy wjazdowe jako wizytówka posesji
  • Pracownicy z Ukrainy: jak ich znaleźć i zatrudnić?
  • Jak pomaga miód faceliowy?
  • Co warto wiedzieć o transkrypcji?

Kategorie

  • Budownictwo
  • Dziecko
  • Edukacja
  • Geologia
  • Hobby
  • Imprezy
  • Marketing i reklama
  • Moda
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości
  • Praca
  • Prawo
  • Sklepy
  • Technologia
  • Transport
  • Turystyka
  • Uroda
  • Usługi
  • Wnętrza
  • Zdrowie
©2023 Najjj | WordPress Theme by Superbthemes.com